Invita à l'Automech Formula 2017


Invita à l'Automech Formula 2017

Dear Sir / Madam,

Hè u mio omenu è piacè di invitarle à participà à l'Automech Formula 2017, u Salute Internaziunali di u Caiu, hè u primurore è l'avvenimentu più pritèttu per i industrii di l'automobilisti in u Mediu Oriente è l'Africa di u Nord (MENA). U spettaculu hè u solu l'avvenimentu d'automobilisti in Eggitu aprovatu da UFI & OICA.

China Lutong Parts Plant is a professional OEM & Aftermarket parts supplier, which specialized in diesel engine parts. Our main products include Control Valve, Injectors,nozzle,common rail valve, Head rotor (VE Pump Parts), Plunger, Delivery Valve, Cam Disk, Repair Kits, Feed Pump and more.

Hè a più grande è più larga cummerciale per a l'industria di l'imprese automobile è hè a pratica per cumprà i megliuridi di decisione specializate in i spare parts di l'automobile, l'accessorii, i attelli di l'automobile, l'usterie di staghjoni è l'industrii di l'alimentazione cù visitatori di u cummerciale di l'Eggittu è u Africa di u Nord. Duranti questi trè ghjorni, Sò viaghjate bè è vende in u nostru postu: 5.E208.

Automech Formula 2017
Cabine No.: 5.E208
Dati Show: 10-12 di dicembre 2017
Tempu Scontu: 11:00 a.m. - 07:00 PM
Situazione: Cairo International Conference Center (CICC)
Indirizzu Web: http://
E-mail:
TEL:

Fighjemu in viaghjate à u show.

Cumpagnia
China Lutong Parts Plant

Return Rollers

Return Rollers,Conveyor Belt Return Rollers,Return Rollers For Conveyors,Return Idler Roller

SHIJIAZHUANG VITURE IMPORT AND EXPORT TRADING CO.,LTD ,